Fitness

Serdecznie zapraszamy do zapisywania się na wybrane zajęcia sportowe lub taneczne do naszego klubu fitness z Gdańska, w trakcie trwania których popracujemy nad poprawą kondycji fizycznej, zgubieniem zbędnych kilogramów czy wzmocnieniem wybranych partii mięśniowych. Organizujemy różnego typu zajęcia, poczynając od zajęć ogólnorozwojowych takie, jak: Step & Shape i Aerobox, a kończąc na zajęciach wzmacniających, np. ABT i płaski brzuch. Osobom w dobrej lub bardzo dobrej formie polecamy zajęcia cardio – Tabata i Enjoy Jump, a ponadto zajęcia funkcjonalne – trening obwodowo-stacyjny. Okazją do tego, aby schudnąć i przy okazji dobrze bawić się, jest też udział w zajęciach tanecznych, np. w salsation. Co więcej, prowadzimy cykl zajęć opracowany z myślą o potrzebach mam – są to zajęcia Fit Mama. Uzupełnieniem oferty naszego klubu są zajęcia mentalne: pilates i stretching. Oprócz ćwiczeń grupowych możemy zaproponować udział w treningach z trenerem indywidualnym, które odbywają się na naszej siłowni. Grafik zajęć fitness jest zamieszczony, na stronie internetowej – zachęcamy do zapoznania się z nim!

Cardio/Aerobowe

  • Tabata - to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona/y wielogodzinnym treningiem na siłowni, a chcesz poprawić swoja sylwetkę lub wzmocnić wydolność swojego organizmu, to te zajęcia są właśnie dla Ciebie.
  • Enjoy jump - zajęcia wbrew prawu grawitacji... za to zgodnie z prawem świetnej zabawy. Trampolina do aerobiku to wytrzymała mata do skoków. Na trampolinie może ćwiczyć każdy bez względu na wiek i płeć. Zajęcia nie tylko dla wytrwałych sportowców i młodych osób, które trenują od dłuższego czasu. To świetne rozwiązanie dla każdego, także dla tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z fitnessem. Aerobic na trampolinach jest formą treningu interwałowego, podczas którego mamy do czynienia z naprzemiennym wysiłkiem. Trening ten niesie ze sobą całą masę pozytywnych skutków dla ciała i ducha.To rewelacyjny sposób na pozbycie się stresu i napięcia związanego z codziennymi obowiązkami. Jest to bezpieczna forma ćwiczeń, która nie obciąża stawów, a jednocześnie wzmacnia mięśnie. Oprócz poprawy krążenia trampolina wpływa także na układ oddechowy oraz pozwala na skuteczną pracę.
  • Body shape - trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

Zajęcia taneczne

  • Salsation - to połączenie treningu funkcjonalnego i różnych stylów tanecznych pochodzących z najgorętszych stron świata – salsy, reggae, samby, flamenco i wielu innych. Salsation ma na celu nie tylko rozruszać ciało, ale także zrelaksować umysł i poradzić sobie z nagromadzonym stresem. Każda choreografia to oddzielna historia, która stwarza okazję do pokazania swoich emocji i wyrażenia siebie poprzez ruch.

Wzmacniające

  • Płaski brzuch - to zajęcia o średniej intensywności ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha. Rozpoczynają się krótką rozgrzewką połączoną w dalszej części z ćwiczeniami w pozycji stojącej angażującymi mięśnie okolic brzucha, bioder i dolnej części kręgosłupa. Ciąg dalszy to zestaw prostych ćwiczeń na macie z naciskiem na dokładność ich wykonania. Gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.
  • ABT - to nieskomplikowane zajęcia o średniej intensywności i wysokiej skuteczności w walce o płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki. Wielokrotne dokładne powtarzanie serii ćwiczeń pod okiem instruktora wpływa na wzmocnienie mięśni, uelastycznienie skóry i przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej, stając się jednocześnie doskonała metodą na rozprawienie się z cellulitem.
  • TBC - zajęcia o charakterze wytrzymałościowo - wzmacniające. Rozpoczynają się choreograficzną rozgrzewką po której następują ćwiczenia z wykorzystaniem piłek, hantli, gum i stepów. Ćwiczenia w pozycjach stojących, podpartych oraz pozycjach leżących. Zajęcia te charakteryzują się dużą ilością powtórzeń tych samych ćwiczeń, które są przeplatane elementami cardio. Trening kończy się około 10 minutowym stretchingiem. Odmiana zajęć, które zwiększają wydolność organizmu, przyspiesza spalanie tłuszczu, poprawia koordynację ruchową. Przeznaczone ćwiczenia dla osób średniozaawansowanych, w każdym wieku. W czasie jednych zajęć można spalić nawet 600 kalorii.

Mieszane ogólnorozwojowe

  • STEP & SHAPE - Zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stopni do ćwiczeń , oprócz silnego efektu poprawy wydolności fizycznej i koordynacji , wzmacniają mięśnie nóg i pośladków . Step & Shape jest punktem odniesienia w tworzeniu choreografii , która staje się świetną zabawą . Ta forma przeznaczona jest dla osób lubiących wyzwania choreograficzne przy fajnej , rytmicznej muzyce.
  • Fit Mama - to zajęcia dla kobiet z dziećmi od 3 m-ca życia do roku. Wspólne zajęcia umożliwiają zwiększenie więzi między mamą a dzieckiem. Pozwalają na szybszy powrót do formy z przed ciąży, bez konieczności rozstania się z maleństwem. Celem ćwiczeń jest połączenie relaksu, odprężenia i zabawy z poprawieniem kondycji i polepszeniem samopoczucia każdej mamy. Zajęcia łączą elementy zajęć ABT, BS, pilates i stretching. Ćwiczenia są prowadzone w tempie, w którym nie stanie się krzywda dzieciom, a muzyka i jej głośność dobrana jest do słuchu małych klientów.
  • Fit Ball - to ćwiczenia z gumową piłką o średnicy 50-65cm. Trening ten rozluźnia ciało, poprawia kondycje ruchową i koordynację. Balansowanie na piłce wzmacnia mięśnie szkieletowe, które odpowiadają za prawidłową postawę człowieka. Fit Ball zalecany jest wszystkim, są to zajęcia ogólnorozwojowe na których naprawdę można się zmęczyć.
  • Aerobox - trening łączący aerobic z kickboxingiem, taekwondo, boksem, aikido i karate. Zajęcia angażują wszystkie partie mięśniowe i świetnie wpływają na kondycję i spalanie tkanki tłuszczowej. To bardzo atrakcyjna forma dynamicznej aktywności ruchowej połączonej z motywującą muzyką.

Mentalne

  • Pilates - to zajęcia z nurtu body & mind, których podstawą jest wykonywanie ćwiczeń w rytmie własnego oddechu i pełnej koncentracji. Trening ten prowadzony przy spokojnej muzyce wzmacnia głębokie mięśnie brzucha, pleców i miednicy oraz wyrabia nawyk utrzymywania prawidłowej postawy.
  • Stretching - zajęcia skupiające się na ćwiczeniach rozciągających, poprawiających elastyczność mięśni oraz zwiększających zakres ruchu w stawach, sprzyjające utrzymaniu prawidłowej postawy ciała. - pomagają utrzymać prawidłową postawę ciała, - poprawiają koordynację ruchową i giętkość - zmniejszają napięcie mięśni wywołane stresem - dzięki spokojnemu rytmowi połączonemu z miarowym oddychaniem są doskonałym sposobem na odprężenie. Zajęcia idealne dla wszystkich tych, którzy spędzają za biurkiem długie godziny jak i dla osób często uczestniczących w treningach wzmacniających.

Funkcjonalne

  • Jungle funkcjonal - zajęcia o wysokiej intensywności wzmacniające całe ciało. Opierają się na treningu z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała oraz taśm podwieszanych do sufitu. Są one wyposażone w uchwyty, dzięki którym można wspomagać ruch. JUNGLE FUNKCJONAL to zajęcia o charakterze treningu funkcjonalnego. Pomoże w dążeniu do super formy, harmonijnie wzmocni mięśnie całego ciała oraz poprawi ogólną sprawność.
  • Trening obwodowo-stacyjny - to trening wykorzystujący ćwiczenia funkcjonalne (wielopłaszczyznowe, wielostawowe, angażujące wiele grup mięśni na raz) to znakomita alternatywa dla wszystkich osób, chcących szybko i bezpiecznie spalić tkankę tłuszczową. Trening ten zawiera element improwizacji i nieprzewidywalności (ćwiczenia nie są ściśle narzucone).Zazwyczaj składa się on z kilku obwodów po czym następuje krótka przerwa.W trakcie jednego obwodu wykonujemy po jednej serii każdego ćwiczenia szybko przechodząc (bez odpoczynku) do następnego. Trening różni się od klasycznego „obwodu”, wykonywanego na siłowni brakiem ćwiczeń izolowanych (czyli skupiających całą pracę na pojedynczym mięśniu, przez co zwiększających ryzyko kontuzji). Zaletą treningu jest praca mięśni w łańcuchach kinetycznych, wykorzystanie ciężaru własnego ciała oraz duże urozmaicenie w wariantach dobieranych ćwiczeń.
  • Kickboxing - jest jednym z najbardziej popularnych sportów walki. Jego charakterystyczną cechą jest łączenie ciosów stosowanych w boksie oraz licznych kopnięć. Trening rozwija szybkość, poprawia siłę fizyczną oraz wytrzymałość zawodników. Podczas zajęć wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy – tarcze, worki, gumy treningowe, ciężary oraz sprzęt specjalistyczny.

Promocja - zajawka